Wednesday 1 July 2009

Rotunaista hommalaisille

Nyt olisi tarjolla todellista ROTUnaista Homman hompansseille. Jarkko Sandell, oletko kuulolla?

Haluatko alistaa kansallismielistä?

Olen suomalainen, patrioottinen, fiksu nainen. Olen viehättävä ja pidän itseni kunnossa niin kuin naisen kuuluukin, ja minulla on isot rinnat. Olen viehättävä. Olen luotettava, osaan nauraa, olen lojaali lähimpiäni kohtaan ja militaristi (posliini). Kykenen itsenäiseen ajatteluun ja kunnioitan perinteisiä arvoja. Arvostan maatani, juuriani ja omaa kulttuuriani.

Haluan, että mies osaa ottaa minut omakseen. Miehen pitää voida läimäistä minua kasvoille ja panna anaaliin ja sitoa sänkyyn, jos hän niin haluaa.

Etsin maanpuolustushenkisiä, kansallismielisiä suomalaismiehiä, jotka ymmärtävät mitä haluan. Iällä tai ulkoisilla tekijöillä, siviilisäädyllä ei ole väliä, tärkeintä on että osaa komentaa.

Valitettavasti monilta menee kymmeniä vuosia tiettyjen arvojen omaksumiseen ja oivaltamiseen. Monet vasta koettuaan paljon tietävät mikä on arvokasta ja miten kaltaistani naista kohdellaan.

Ymmärrän jos monet ovat skeptisiä minun suhteeni koska olen niin nuori, mutta se johtuu vain siitä että ette tunne minua.

Arvostan omian aivojen käyttöä ja auktoriteettien ymmärtämistä, siis sexissä, kurinalaisuutta (olen valmis alistumaan). Täytyy ottaa vastuu teoistaan.

Kirjoita mitä haluat minusta ja minä kirjoitan takaisin.

http://iskuri.net/index.php?prof=409557&inr=6&s=0&osp=1&hsp=2&oika=42&imax=30&lk=6